ویژه دانشجویان مدعی ترم آخر و متقاضیان اخذ دروس معرفی به استاد

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۹ کد : ۶۹۵۳ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۹۹

قابل توجه دانشجویان رشته ریاضیات و کاربردها

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم مقطع کارشناسی می­رساند، درخصوص مدعیان ترم آخر و متقاضیان اخذ دروس به صورت معرفی به استاد از تاریخ اول اردیبهشت ماه 1402، موارد زیر مطابق آیین نامه آموزشی سال 1393 اجرایی خواهد شد:

به استناد تبصره 2 ماده 7 آیین نامه اشاره شده دانشجو در نیمسال آخر برای دانش آموختگی چنانچه حداکثر 24 واحد درسی باقی داشته باشد، به شرطی که معدل کل ایشان بیشتر از 10 باشد، می تواند تا 24 واحد درسی را اخذ نماید. به استناد این تبصره هیچ واحدی استثناء نبوده و تنها دانشجویانی که حداکثر 24 واحد باقیمانده داشته باشند می توانند مدعی ترم آخر شوند.

به استناد ماده 8 آیین نامه مذکور در صورتی که دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی برای دانش آموختگی حداکثر دو درس نظری داشته باشد، با تایید گروه آ موزشی یا دانشکده و با رعایت سقف واحدهای آن نیمسال می تواند دروس را به صورت معرفی به استاد در آن نیمسال یا دوره تابستان اخذ نماید. اجازه اخذ دروس معرفی به استاد فقط زمانی به دانشجو داده می ­شود که حداکثر دو درس نظری برای ایشان باقی مانده باشد.

کلیه دانشجویان محترم می بایست برنامه ریزی آموزشی خود را به نحوی انجام دهند که با رعایت موارد اشاره شده در اخذ دروس و فارغ التحصیلی ایشان خللی وارد نشود.

آخرین ویرایش۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظر شما :